Škoda stelt mascotte beschikbaar voor Zaterdagfamilies

Activatie video jaagt families aan zich aan te melden voor kameleon mascotte voor op de plaatselijke sportclub.

Kameleon mascotte

Dankzij de kameleon maakt Škoda het mogelijk dat niet alleen clubs zoals Ajax en Feyenoord een mascotte hebben. De Škoda kameleon kan zich aanpassen aan alle kleuren van elk tenue, en zo kunnen Zaterdagfamilies en hun clubs ook beschikken over een mascotte.

Zaterdagfamilies zijn families die elke zaterdag doorbrengen met elkaar in een sporthal of langs het veld, en juist die families wil Škoda graag supporten.

Naast dat de kameleon kan meekleuren met elk tenue, komt deze ook aanrijden in de nieuwe Škoda Fabia.

De video is online te zien en op social kanalen . Bekijk de video hieronder.

Credits

Reclamebureau: Selmore Creative Agency

Creatieve directie: Jakko Achterberg, Niels Westra

RTV Director: Hanneke Kampschreur

Account: Josefien Homan

Strategie: Anja Froeling

Opdrachtgever: ŠKODA Nederland

Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter, Kim Hoekstra

Productiemaatschappij: VAN DER AAR FILMS & JUDITH ENGELS PRODUCTION

Regisseur: Wim van der Aar

Producer: Judith Engels

D.O.P./Cameraman: Stephan Polman

Offline studio: Erik Edit

Offline editor: Erik Verhulst

Online: De Grot

Grading: De Grot - Joppo

Geluidstudio: Public Audio

Geluidstechnicus: Joep Meijburg

Škoda activatie video

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie