Trekpleister-campagne focust op persoonlijke aandacht en voordeel

Buurtdrogist wil zich van de concurrentie onderscheiden met persoonlijke aandacht en goede aanbiedingen en zet daar een campagne voor in.

Trekpleister

Trekpleister lanceerde maandagavond haar tweede merkcampagne van 2021 en spreekt van een volgende stap in haar merkcommunicatie. De multimediale campagne richt zich op aandacht én voordeel en omvat onder andere een commercial (hieronder te bekijken) voor televisie en online. 

Speciale aandacht voor huismerk

De drogistketen gaat tijdens de campagneperiode van 4 oktober tot 8 november extra inzetten op Trekpleister Eigen Merk, haar huismerk. Voor dit huismerk komt speciale aandacht via een social- en displaycampagne, in de Trekpleister-folder en op de website. Ook gaat Trekpleister haar huismerk breder onder de aandacht brengen via marketingmaterialen in haar winkels en POS. 

Aandacht en voordeel

Met de nieuwe merkcampagne wil Trekpleister zich via aandacht én voordeel onderscheiden van de concurrentie. De drogistketen claimt meer persoonlijke aandacht via haar medewerkers en voordeel via scherpe prijzen en speciale aanbiedingen. 

AS.S. Watson

Trekpleister is een drogisterijketen van moederbedrijf A.S. Watson. Dit bedrijf is ook eigenaar van Kruidvat, Prijsmepper, ICI Paris XL en Pour Vous. 

Credits

Merkcampagne: Trekpleister en Eigen Fabrikaat
Reclamebureau: Eigen Fabrikaat
Mediabureau RTV: Initiative
Mediabureau online: Greenhouse Group

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie