‘Verzekeren bij Ohra is nog steeds zonder Paarse Krokodillen’

Nieuwe campagne bestaat uit 2 commercials en is een reis door het reclameverleden van de zorgverzekeraar.

‘Verzekeren bij Ohra is nog steeds zonder Paarse Krokodillen’
Joe Public

Ohra start nieuwe campagne om eens te meer duidelijk te maken dat klanten er nog steeds kunnen: ‘Verzekeren zonder Paarse Krokodillen’. De campagne, ontwikkeld door het vaste bureau van Ohra, Joe Public Take-Away Advertising, bestaat uit twee video’s. In de eerste geeft de verzekeraar aan één van de weinige zorgverzekeraars te zijn die altijd vrije zorgkeuze aanbiedt met, volgens Ohra als enige in de markt, een Fysio Meeneemservice. De andere video moet opnieuw het gemak van de Ohra-app onderstrepen. 

Advertentie
advertisement

Flashbacks naar Ohra-commercials

In beide commercials zijn Ohra-bekenden Rob & Els te zien op een etentje bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waarbij in flashbacks de Ohra-commercials uit de afgelopen acht jaar de revue passeren. 

Commercial Verjaardag | Ohra Direct Geregeld

Verjaardag | Ohra Direct Geregeld

Commercial Fysio Meeneemservice | Ohra Zorgverzekering

 

 



 

 

Fysio Meeneemservice | Ohra Zorgverzekering

Credits

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek 

Concept: Edward Romunde, Marcel Hartog, Bart Oostindie, Antoine Houtsma

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Willemijn van Eeghen, Jolies van Rijn

Producer bureau: Sandra Derogee, Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Felice Bakker

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Menno Westendorp

Offline editor: Kapsalon – Brian Ent

Online: Ton Habraken

Grading: Crab Salad

Geluidsstudio: FC Walvisch

Advertentie