We mogen weer, zegt ook de overheid in nieuwe versoepel-campagne

Roorda Reclamebureau maakte samen met het de Rijksoverheid het derde deel van de 'versoepel-campagne', die zaterdag live gaat.

Vanaf zaterdag mogen we allemaal weer een beetje meer. Naast terrassen, mogen ook kroegen, musea, theaters én bioscopen open. Maar, zegt de overheid in nieuwe campagne, dat kan natuurlijk alleen als we ons allemaal aan de basisregels blijven houden.

Roorda Reclamebureau maakte samen met het Nationaal Kernteam Crisiscommunicatie (NKC) van de Rijksoverheid het derde deel van de campagne - die zaterdag live gaat - over het openingsplan en de basisregels. In de commercial zien we de hoofdrolspeelster thuis vier gasten ontvangen om Oranje te kijken tijdens een EK-wedstrijd. Ook zien we hoe Nederlanders weer van musea, restaurants en bioscoop en theater kunnen genieten.

In de eerste film stonden de opening van de universiteiten en de terrassen centraal en in het tweede spotje de muziek- en sportscholen en dierentuinen. In alle uitingen gaat het voornamelijk om het naleven van de basisregels. 'Want', zo klinkt het, 'als we ons allemaal aan de basisregels blijven houden kan er steeds meer.'

Credits

Opdrachtgever: Suzanne Koning (NKC)
Bureau: Roorda Reclamebureau
Account: Diana Conijn
Creatie: Tom Klaver, Sebastiaan Witteveen en Joeri Jansen
Producer: Marcel Ossendrijver
Productie maatschappij: Bruut Amsterdan
Director: Niels Bourgonje
Producer: Marc Madeleyn
Production manager: Tara Gautam
DOP: Marc de Meijer
First Ad: Libbe van Dijk

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie