Zuid-Afrikaanse bruiloft in nieuwe campagne We Fashion

'Multiculturele en inclusieve aanpak' staat centraal in de door Cellusion Films & Content ontwikkelde 360-campagne.

Met de zomer in aantocht en de coronamaatregelen achter ons lanceert modeketen We Fashion een nieuwe campagne waarin 'het huwelijksseizoen' centraal staat. In een 60 seconden-film kijken we naar een bruiloft in Kaapstad en volgen we de gedachtegang van de bruid, die door haar vader naar het altaar begeleid wordt.

Het betreft een moderne, inclusieve, gevarieerde en levendige bruiloft, aldus bureau Cellusion Films & Content.

Roice Nel (reiggsuer) zegt: 'We laten hiermee zien hoe een modern huwelijk er vandaag de dag uitziet. De multiculturele en inclusieve aanpak is hierbij het uitgangspunt, onder het motto van We Fashion: wear the moment.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, in de bioscoop, print, outdoor, retail en op social media. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie
Credits:

Client: WE Fashion
Creative Director: Kim Pieneman
European Marketing Director: Patrick Martin
CEO: Joris Aperghis

Production company: Cellusion Films & Content
Director: Roice Nel
DOP: Barrett de Kock
Stills Photographer: Jennifer Kunes
Producer: Nienke Postmus
Executive Producer: Marcel Dijkhuizen

Post Production:
Offline edit: Roice Nel
On-line edit: Captcha! Amsterdam
Grading: Barry Clarke, Captcha! Amsterdam

Geluidsstudio: Studio Alfred Klaassen
Sound Designer: Jacco Lenstra

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie