​​​​​​​Omnicom PR Group Nederland breidt uit met 12 nieuwe adviseurs

De meeste nieuwkomers werken op het gebied van reputatiemanagement en public affairs.

Kantoor Omnicom PR Group NL
Omnicom PR Group

Omnicom PR Group Nederland heeft twaalf nieuwe communicatiespecialisten aangetrokken. De meeste nieuwkomers werken op het gebied van reputatiemanagement en public affairs.

Omnicom Public Relations Group is ontstaan na een samensmeling van FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli in Nederland. ‘De komst van het twaalftal stelt ons beter in staat onze plannen te verwezenlijken”, zegt Rosalinde van de Wall, managing director van Omnicom PR Group. ‘We richten ons nog nadrukkelijker op branches die bij dit bureau passen, zoals food en agriculture en health and lifesciences. Ook breiden we ons publicaffairsteam zo verder uit en baseren we onze creatieve campagnes sterker op data.’

Advertentie

De twaalf

Amanda Hachmang keert na een jaar reizen terug als senior consultant. Ze legt haar adviezen voornamelijk toe op de purpose van organisaties.

Amelie Ribbers komt over van de Reputatiegroep en heeft een passie voor bedrijven die maatschappelijk het initiatief nemen.

Annemiek Smelting heeft een achtergrond in Europese en Amerikaanse studies. Zij was eerder trainee bij het UWV.

Anouschka Timmermans (marketingcommunicatie GROHE) houdt zich met name bezig met mediarelaties, zoals bij pitches en events voor diverse internationale klanten.

Douwe Meuldijk studeerde af in politicologie en filosofie, maar is nu vooral geinteresseerd naar de (inter)nationale politiek in de praktijk.

Leonore van Til vult het team Public Affairs aan met haar achtergrond in de politieke wetenschap en een master internationale betrekkingen. Zij komt van Hague Corporate Affairs.

Willemijn Albers onderscheidt zich met haar achtergrond in corporate communicatie  op het gebied van reputatiemanagement, zowel creatief als organisatorisch.

Roos Kirsten ondersteunt en adviseert klanten in de publieke en de commerciële sector. Na haar studie geschiedenis en een master internationale betrekkingen was zij Schuman-trainee bij het Europees Parlement.

Suzanne Stofberg is als Senior Account Lead onder meer verantwoordelijk voor Signify (Philips Lighting), Nespresso en Alert Online. Stofberg werkte eerder als communicatieconsultant voor FleishmanHillard en is weer terug na vijf jaar bij het creatieve videocontentbureau 1Camera.

Creatieve strategie

André Dammers (creative) director en content consultant Rim Voorhaar zorgen voor de creatieve doorvertaling van inzichten naar strategieën en tactieken. Dammers voert creatie en strategie aan vanuit zijn rijke ervaring als (freelance) copywriter. Hij maakte nationaal en internationaal (prijswinnend) werk voor onder meer Samsung, Centraal Beheer, het Van Gogh Museum en Volkswagen.

Voormalig sportjournalist Rim Voorhaar (Het Parool, Sportweek, Hockey.nl) is als storyteller een specialist binnen een wereld van vele alleskunners.

Gerben Vlasveld voorziet consultants van de meest relevante data, trends en insights. Hij was onderzoekspecialist bij Kantar TNS en heeft een achtergrond in de journalistiek.

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie