De impact van true pricing

Het is belangrijk om als marketeer de impact van true pricing te kennen en waar mogelijk toe te passen. Ontdek het tijdens deze clinic.

De P van Prijs; we zijn allemaal opgevoed met dit belangrijke instrument in de marketingmix. De focus ligt meestal op zoveel mogelijk verkopen, maar daarbij worden aspecten zoals externe sociale en ecologische effecten vergeten. Wat zou de echte prijs zijn van jouw product als je dit doorrekent? 

Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je de impact van true pricing en leer je dit waar mogelijk toe te passen.

Datum: 29 oktober
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Voor wie?

Als marketeers zijn wij medeverantwoordelijk voor de impact van onze producten op de wereld. Wil jij meer leren over de echte prijs van jouw product en wil je onderdeel zijn van deze nieuwe economie? Dan is deze clinic interessant voor jou.

Over de spreker

Michel Scholte is sinds 2012 directeur en medeoprichter van True Price en sinds 2018 ook directeur en medeoprichter bij Impact Institute. In januari 2021 is Michel verkozen tot Minister van de Nieuwe Economie. Hij is een veelgevraagde keynote-spreker en is auteur van vele True Price-rapporten. Hij heeft ruime ervaring met het toepassen van True Pricing in het bedrijfsleven. Bovendien is hij lid van de think-tank Worldconnectors en alumnus van het World Economic Forum Global Shapers-netwerk. Michel heeft verschillende adviesfuncties op het gebied van impactmeting en impactwaardering.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →