Overslaan en naar de inhoud gaan

Elzemieke Olsthoorn stapt over van DPG Media naar Abovo Maxlead

Ze gaat bij content en marketing leiden bij het mediabureau.
Elzemieke Olsthoorn
Elzemieke Olsthoorn

Elzemieke Olsthoorn verruilt DPG Media voor Abovo Maxlead. Ze gaat daar als head of content en marketing onder meer bezig met de verdere ontwikkeling van AM Beyond. Dit team van ruim 20 personen bedenkt en creëert content en creatieve mediaopdrachten.

Daarnaast wordt Olsthorn, die veel ervaring in B2B heeft, manager van het driekoppig marketingteam van Abovo Maxlead. De focus daar ligt op het verder uitbouwen van het merk, de reputatie en de klantengroep.

Olsthoorn heeft ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties. Ze begon haar carrière als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC, maar maakte in 2004 de overstap naar de media.

Ze vervulde diverse functies bij Mediahuis, Sanoma en DPG Media, met als laatste interim-managing director van verschillende bladen, waaronder Donald Duck.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in