Nanne Bos verruilt ING Group voor Aegon, waar hij chief communications officer wordt

Hij volgt Frans de Beaufort op, die global head of corporate sustainability wordt.

Nanne Bos (l) en Frans de Beaufort

Nanne Bos, mondiaal verantwoordelijk voor de branding van de ING Group, verlaat de financiele instelling aan het eind van dit jaar. Hij stapt over naar Aegon waar hij 1 januari 2021 in dienst treedt als chief communications officer. Bos volgt daar Frans de Beaufort op die doorschuift naar de functie van global head of corporate sustainability.

Bos was sinds april 2006 werkzaam voor ING in diverse rollen, met als laatste die van global lead of brand management. Hij gaf bij ING de afgelopen tijd leiding aan een grote mondiale merkoperatie waarin ING Group overging op een één mondiale branding voor alle landen. In februari van dit jaar werd deze ING-positionering met de tagline ‘Do your thing’ gepresenteerd.

Naast het leiden van de corpcomms bij Aegon zal Bos zich daar ook met een grote branding-operatie bezighouden. Zijn eerste focus komt te liggen op het maken van een nieuw corporate verhaal van Aegon en een positionering in lijn met de vernieuwde strategie van de financiële dienstverlener. Deze strategie wordt op 10 december gepresenteerd.

Gezien Aegons inzet voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid, zal Frans de Beaufort de rol van Global Head of Corporate Sustainability verder ontwikkelen en vormgeven.

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie