Remco Frank aangesteld als creative director van Bravoure

Frank (46) komt van creatief bureau Disxt. Hij wordt tevens onderdeel van de directie van Bravoure.

Remco Frank

Digitaal bureau Bravoure heeft Remco Frank (46) aangesteld als creative director. Hij is deze maand gestart. Het betreft een nieuw vormgegeven functie binnen het bureau. Frank komt tevens terecht in de directie van Bravoure, naast oprichter en strategy director Anthony Thissen en managing director Kim Krauwel. 

Frank brengt zo'n twintig jaar (digitale) reclame-ervaring met zich mee, die hij opdeed bij onder meer MediaMonks, IO Digital en meest recent als chief creative officer van Disxt. 

Frank moet de propositie van Bravoure verder uitdragen en het 'creatieve gezicht' van het bureau vertegenwoordigen, meldt Kim Krauwel.

Krauwel: 'Om te blijven groeien, ook internationaal, is de waarborging van creatie en strategie binnen Bravoure cruciaal. Met de komst van Remco zijn we verzekerd om het bureau naar een volgend niveau te tillen.'

Frank vult aan: 'Met de focus op digitale strategie neemt Bravoure het voortouw in het online landschap, ik ben verheugd om daaraan bij te dragen.'

Het Amsterdamse bureau Bravoure, opgericht in 2008, werkt met een team van 35 personen voor opdrachtgevers als Amsterdam Dance Event, Eye Filmmuseum en Change Inc.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie