Rond de feestdagen trekken we dichter naar elkaar toe. Gek genoeg is dat in ziekenhuizen sterker merkbaar: december en januari behoren tot de drukst bezochte maanden van het jaar. Uit onderzoek* blijkt dat tijdens feestdagen, vakanties en winterperiodes het aantal bezoeken aan ziekenhuizen en spoedeisende afdelingen stijgt, met verhogingen tot circa 9 tot 10 procent in vergelijking met reguliere weken.
Meer wacht- en bezoektijd
Vooral in deze periode zoeken mensen verbinding, warmte, geruststelling en goed nieuws. Bezoekers brengen tijdens hun bezoeken meer tijd door in gangen, wachtruimten en bij de entree. Juist daar staan onze duizenden Vitrina-stoelen, zij zijn al meer dan dertig jaar een vertrouwd onderdeel in het ziekenhuisbeeld. Ze vormen een reclamekanaal dat jaarlijks door miljoenen bezoekers wordt gezien, vastgepakt, gebruikt en letterlijk meegetrokken of geduwd in hun route door het gebouw.
Unieke merkplek
Dat maakt de stoelen van Vitrina tot een unieke plek om in deze periodes je merk te laten spreken. Langdurige en veelvuldige aanwezigheid, in een vertrouwde omgeving en dichterbij dan elk ander medium in ziekenhuizen. Terwijl mensen wachten, begeleiden, bezoeken en verzorgen, dwaalt hun aandacht vanzelf naar de plek waar jouw boodschap staat. In tweevoud zelfs; zowel de linker- als rechterzijden van de stoelen zijn communicatief. Daarom zijn dit periodes waarin merkzichtbaarheid extra sterk werkt: je boodschap sluit aan op visite en wachtmomenten, waar méér mensen het zien, méér mensen wachten en dus méér ontvankelijk zijn.
Meest effectieve en menselijke advertentieplek
Merken die in deze periodes aanwezig zijn, profiteren van een gouden combinatie: hoge bezoekersaantallen, lange kijktijd en een omgeving waar aandacht niet wordt opgeëist, maar ontstaat. Dit is precies waarom Vitrina een van de meest effectieve en menselijke advertentieplekken in de zorg is. En daarbij, niet te vergeten, de énige in Nederland en (delen van) België.
Een kerstvoorstel
Wil je meer weten over wat jouw merk in deze periodes kan betekenen? Laten we het erover hebben. We beloven geen kerstliederen te zingen, maar wel een helder voorstel te schenken. Neem contact op met Vitrina. Telefoon: 0229-414208, of kijk op vitrina.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu