Storyboard benoemt Joost Peper tot partner en operationeel directeur

Peper komt van MediaMonks. Hij neemt bij Storyboard plaats in de directie naast ceo Martijn de Kemp. 

Joost Peper stapt in bij Storyboard

Het Amsterdamse influencer marketing-bureau Storyboard heeft Joost Peper (43) aangesteld als partner en operationeel directeur. Hij neemt naast oprichter en ceo Martijn de Kemp plaats in de directie van het bureau. Peper heeft ruime ervaring in de media- en reclamewereld, bij bedrijven als Fitzroy, Vice en meest recent MediaMonks.

Clubhuisgevoel

Peper wordt verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse activiteiten en het uitbouwen van het team van Storyboard (10 fte), onder meer als gevolg van een nieuwe samenwerking met Unilever, zo meldt het bureau. Peper zelf spreekt van een 'clubhuisgevoel' bij het bureau dat voor hem aanstekelijk werkt. 'Pionieren met een klein en enthousiast team geeft het gevoel dat we stapje voor stapje de wereld veroveren. Daar doe ik het voor.'

Storyboard bedenkt en maakt influencer marketing-campagnes voor partijen als Axe, Duvel, Robijn en Statiegeld Nederland.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Joost Peper
And we are live. Ik ben inmiddels goed geland. En ben een team aan het bouwen, er is ruimte voor een strateeg, project manager, creatief en een researcher. Zie https://www.storyboard-agency.com/jobs

Etentje on me voor de gouden kandidaat :)
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie