Visies op Mobile in 2015

20 vakgenoten spreken hun verwachtingen voor komend jaar uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de laatste twee weken van dit jaar hebben -net als vorig jaar- diverse vakgenoten hun visie gegeven op gebied van &;mobile&;. MobileMarketing.nl al deze visies nu in één bericht verzameld. 
 
Coen Doolaard (MediaMonks):  

Jonas Oijevaar (The Capitals):  ;Google Glass is Dood.. Lang Leve Google Glass&

Brechtje de Leij: ;De homepage sterft uit&

Danijel Bonacic (Tam Tam Mobile) 

Minco de Boer (SOMO):;Het zijn niet alleen mensen die een dataspoor achterlaten&;

Tom van den Broek (NOS): ;Video en content throwing&;

Hans Caspers (Semilo): ;Mobiel is dood, lang leve de mobiel!&;

Patrick Petersen (AtMost): ;Touch me, I am multichannel connected!&;

Lejo Duivenvoorde (Delta Projects):  

Diederick Ubels (MobPro/  IAB taskforce Mobile): ;Mobile Advertising gaat exploderen; als we samenwerken&

Ruben Vermijs (Escalada Group): ;Disruptive apps Service bedrijven worden machtiger&

Iskander Smit (Info.nl): ;De opkomst van de smartwatch&;  

Rogier van den Heuvel (mGage):

Camiel Verhey (MEC): ;De trein dendert door&

Mark van Bommel (Talpa): ;Mobiel legt de connectie met de kijker&;  

Cees Dingler (CAPITOLA coders&creatives):

Remco Vroom (TABWORLD): ;Het jaar van creative mobile technology&;  

Gijs Molsbergen: ;In 2015 shop ik mobiel bij de concurrent&;

Frans Hendrikx (Omnisense): ;Volgend jaar ook &;Mobile First&; in het MKB&

August de Vocht (Gemoro): ;Internet of a lot of things&

Babs van Gisbergen (B! Mobile Consultancy):

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie