Overslaan en naar de inhoud gaan

Bigfish wint aanbesteding Zuidasdok

Bigfish is het nieuwe bureau van Zuidasdok voor animatie, film en visuele content.
Bigfish

To excel in today’s crowded content landscape, standing out requires a unique approach. That’s where our blend of data and creativity comes in. At Bigfish, we specialize in driving results through clever content. By pinpointing your sweet spot, we ensure you’re both effective and impactful in reaching your audience or goal.

Bigfish
Bigfish

De keuze voor Bigfish volgde na een uitgebreide pitch- en tenderfase waarbij meerdere bureaus betrokken waren.

Zuidasdok is een van de grootste infrastructurele projecten van Nederland. Dit project zorgt voor een betere bereikbaarheid van Amsterdam en van het noordelijke deel van de Randstad, zowel over de weg als met het openbaar vervoer. Zuidasdok is een samenwerking van Rijkswaterstaat, ProRail en de gemeente Amsterdam.

Bigfish gaat Zuidasdok voorzien van animatie, film en infographic content, om burgers en betrokkenen over dit project op heldere wijze te informeren.

Voor Bigfish is dit de tweede grote aanbesteding die ze in korte tijd hebben gewonnen. Onlangs hebben ze ook de aanbesteding gewonnen om voor TenneT de komende jaren de animatie en infographic content te maken.

De eerste projecten voor Zuidasdok zijn inmiddels gestart.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bigfish

To excel in today’s crowded content landscape, standing out requires a unique approach. That’s where our blend of data and creativity comes in. At Bigfish, we specialize in driving results through clever content. By pinpointing your sweet spot, we ensure you’re both effective and impactful in reaching your audience or goal.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in