Overslaan en naar de inhoud gaan

Je doelgroep bereiken als MKB'er? Zo doe je dat!

In dit artikel lees je hoe DPG Direct ondernemers helpt bij het bereiken van de gewenste doelgroep en zo hun bedrijf laten groeien.
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Je doelgroep bereiken als MKB'er? Zo doe je dat!
Je doelgroep bereiken als MKB'er? Zo doe je dat!

Als ondernemer is het zeer uitdagend om je gewenste doelgroep digitaal te bereiken. Een effectieve online aanwezigheid speelt daarom een cruciale rol in het succes van het midden- of kleinbedrijf. In dit artikel lees je hoe DPG Direct ondernemers helpt bij het bereiken van de gewenste doelgroep en zo hun bedrijf laten groeien.

Adverteren in een betrouwbare omgeving leidt tot betere resultaten

Social media is een toegankelijke manier voor ondernemers om een nieuwe doelgroep aan te spreken door digitaal te adverteren. Maar, uit onderzoek blijkt dat advertenties op social media minder effectief zijn dan advertenties in een vertrouwde media-omgeving, zoals nieuwsmerken en magazines. Een betrouwbare omgeving heeft niet alleen een positieve invloed op merkvoorkeur maar óók op conversie (het percentage bezoekers dat tot een transactie overgaat). Als ondernemer is het dan ook aan te raden bewust te zijn welke mediamerken men inzet voor digitale marketing.

Snel en gemakkelijk adverteren bij vertrouwde nieuwstitels

Met behulp van het self service platform DPG Direct kunnen (lokale en regionale) ondernemers snel en gemakkelijk zelf een online advertentie maken en plaatsen. Deze is vervolgens te zien op betrouwbare nieuwstitels als NU.nl, AD.nl en regionale nieuwssites zoals De Gelderlander, De Stentor en Tubantia. Daarmee staat men als lokale ondernemer met een advertentie tussen het nieuws in de regio waar hij actief is. Met DPG Direct is het adverteren bij betrouwbare nieuwsmedia nog toegankelijker geworden, ook voor kleine ondernemers. 

Benieuwd hoe DPG Direct kan helpen bij het inzetten van online marketing? Michiel Huijskes (onze regio expert) legt het je graag uit in zijn artikel op dpggrow.nl. Klik hier om verder te lezen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in