Overslaan en naar de inhoud gaan

Charissa Smits nieuwe directeur Clipit, Rinske Willemsen start Skyne Nederland

Directiewissel bij bureau voor mediamonitoring.
Miniatuurvoorbeeld
Charissa Smits (l) en Rinske Willemsen
Miniatuurvoorbeeld
Charissa Smits (l) en Rinske Willemsen

Na 5 jaar neemt directeur Rinske Willemsen afscheid van Clipit. Per 1 januari volgt Charissa Smits haar op als directeur.

related partner content for mobile comes here

Smits is sinds 2010 werkzaam voor Clipit. In die jaren vervulde ze verschillende functies en bekleedde ze afgelopen jaar al de rol van operationeel directeur. Zij zal samen met de oprichters en aandeelhouders Paul Aelen en Sjaak Janssen het dagelijkse bestuur vormen van Clipit.

Smits: 'Ik zie er ontzettend naar uit om Clipit samen met mijn team verder uit te bouwen tot een volwaardig media intelligence bureau. Met ruim 17 jaar ervaring in media monitoring en -analyse, zien we nu de vraag naar onze expertise en kennis op het gebied van data-interpretatie en -integratie groeien.'

Rinske Willemsen start haar eigen merkstrategiebureau Skyne in Nederland, dat onderdeel is van een internationaal netwerk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in