Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Menselijk gedrag is irrationeel! Behavioral design in de praktijk

Wil je weten waarom bepaalde campagnes wel of niet werken op gedragsniveau? Kom naar de clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn
Clinic bij Beeckestijn

In deze clinic vatten we de inzichten van beroemde wetenschappers als B.J. Fogg, Cialdini, Kahneman en Lewin kort voor je samen en vertalen we deze inzichten naar campagnes. Zowel b2b en b2c! Geen saaie abstracte theorieën die moeilijk toe te passen zijn, wel concrete voorbeelden uit recente campagnes waarin psychologische inzichten verwerkt zijn.

Wat kun je verwachten?

Theorieën van Nobelprijswinnaar Kahneman (system 1 en 2), B.J. Fogg (tiny habits), Lewin (weerstandenmodel)  en Cialdini (diverse beïnvloedingsprincipes) worden kort uitgelegd door psychology officer Nadine van de Sande en strateeg Olaf Cox. Diverse voorbeelden van communicatie campagnes zullen gepresenteerd worden waarbij de psychologische inzichten en toepassingen toegelicht worden. 

We laten je zien hoe je communicatie strategie, psychologie EN creatie kunt combineren om goede gedragsgerichte campagnes te ontwikkelen voor zowel commerciële als niet-commerciële organisaties.  Do’s en don’ts worden besproken worden en natuurlijk is er ruimte voor discussie. 

Kom naar deze gratis clinic

Beeckestijn Business School nodigt je uit voor de clinic Menselijk gedrag is irrationeel! Behavioral design in de praktijk met Nadine van de Sande & Olaf Cox  op vrijdag 12 april van 09:30 - 11:30 uur in Leusden.
 

Voor wie is de clinic bedoeld?

Iedereen die te maken heeft met marketingcommunicatie en wil weten waarom bepaalde campagnes wel of niet werken op gedragsniveau. 
 

Over de sprekers

Nadine van de Sande (psychology officer) en Olaf Cox (CSD en strateeg), beide werkzaam bij l’eau, zullen je laten zien hoe zij vanuit de psychologie campagnes ontwikkelen voor o.a. Air Miles, KWF Kankerbestrijding, Huawei, Procornea, Surfnet en Coopervision. l’eau is een communicatiebureau voor gedragsbeïnvloeding. Het uitgangspunt: om mensen in beweging te brengen moet je weten wat ze tegenhoudt. Hoe krijg je mensen zover dat ze kiezen voor jouw merk, informatie aanvragen, klikken, doneren, reageren of wat je gewenste doelgedrag ook is. 

 

Aanmelden

Kom op vrijdag 12 april 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je gratis aan »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in