
Broesko is een initatief van Natwerk in samenwerking met Harm Sas en Joris Edward Doesburg. Natwerk maakt campagnes voor merken maar zet ook eigen producten in de markt zoals Bello Limoncello en Bacon hagelslag.
Het reclamebureau bracht een tijdje terug al Brusco op de markt, maar zijn naar eigen zeggen ‘in de tussentijd bezig geweest met een kwaliteitsslag’. Uit het maken van die slag is ‘Broesko’ uit voortgekomen.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Broesko is Brusco op z’n Hollands.
Sticker
Een Lambrusco moet koud worden gedronken. Op de fles is een sticker bevestigd die aangeeft of de fles koud genoeg is om te drinken.
broesko2.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid