Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 

De Youtube-serie met Streetlab-crew moet bewijzen dat de brouwer een nieuwe standaard zet in het alcoholvrije biersegment. 

Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
Fama Volat / Soda

Bavaria introduceert een Youtube-campagne met de titel ‘0.0% of de L*L’, in samenwerking met Streetlab-crew. Volgens de bierbrouwer schuimt, ruikt en smaakt de nieuwe Bavaria 0.0%-variant net als pils, waardoor deze niet te onderscheiden is. In een serie video’s nemen de Bavaria-vrienden de proef op de som. 

Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne 
Bavaria daagt consumenten uit met ‘0.0% of de L*L’-campagne  Fama Volat / Soda

Ongemakkelijke tegenprestatie

De opdracht die de mannen, gespeeld door Daan Boom, Tobias Camman en Jasper Demollin, krijgen, onder leiding van Bavaria-gezicht Huub Smit, is om te achterhalen of zij het onderscheid tussen de soorten kunnen maken. Tegenover elke gemaakte fout staat vervolgens een ongemakkelijke tegenprestatie. 

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Fama Volat en productiemaatschappij Soda Amsterdam.
 

'Baviariaanse content'

De bierbrouwer uit Lieshout noemt de eerste drie afleveringen met de respectievelijke titels ‘Wauw, da’s blauw’, ‘De Menselijke Vetbol’ en ‘Met een fluitje voor je fluitje’, ‘Bavariaanse content’. Het familiebedrijf wil met de campagne de consument uitdagen om zelf de nieuwe Bavaria 0.0% te proeven. 

Wauw, da’s blauw-video

Wauw, da’s blauw-video

De Menselijke Vetbol-video

De Menselijke Vetbol

Met een fluitje voor je fluitje-video

Met een fluitje voor je fluitje

'Nieuwe standaard'

Het alcholvrije bier is gekozen tot product van het jaar in de categorie alcoholvrij. Meesterbrouwer Emiel Hendrikx durft zelfs volmondig te zeggen dat dit het beste 0.0%-bier is dat de ​​Royal Swinkels Family Brewers ooit heeft gebrouwen.

'Het bier is door de consument ook goed ontvangen. Na vijf jaar onderzoek en een investering in een nieuwe 0.0% brouwinstallatie, is de vernieuwde Bavaria 0.0% een nieuwe standaard in het alcoholvrije segment.’  

Sampling-acties

De youtube serie is de opvolger van de eerder gelanceerde 'Zo. Als pils’-campagne. Het alcoholvrije bier is beschikbaar in de supermarkt en in horeca. Aanvullend op de online campagne, wordt het bier sampling-acties uitgedeeld aan consumenten.

Lees ook: Bavaria drijft spot met persconferentie van Rutte in carnaval-campagne 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie