Mineraalwatermerk Chaudfontaine weet celebrity-chef Freek van Noortwijk aan zich te binden

Het merk uit de stal van Coca-Cola kiest voor een nieuwe pay-off: ‘Perfect op smaak’.

Chaudfontaine, het mineraalwatermerk van Coca-Cola lanceerde vorig jaar april nog de nieuwe slogan 'Met dank aan de natuur'. Die wordt na krap een jaar alweer van het tableau geschrapt. Chaudfontainte werkt namelijk sinds kort samen met celebrity-chef Freek van Noortwijk, wat ook de aanleiding is voor een nieuwe campagne met de pay-off: ‘Perfect op smaak’. Van een herkenbare voortzetting van de vorige campagne is geen sprake, behalve dan dat de focus ook in de nieuwe campagne op smaak ligt.

Allure
Van Noortwijk is mede-eigenaar van een drietal restaurants, waaronder het vermaarde in Amsterdam gevestigde Restaurant Breda. Van Noortwijk en zijn kompanen verschenen in de documentaire reeks De Nieuwe Garde, binnenkort is hij te zien in de nieuwe serie van het kookprogramma Masterchef. Bovendien wist Van Noortwijk één van de meest begeerde vrouwen van Nederland, Katja Schuurman, te veroveren. Coca-Cola Nederland: ‘Van Noortwijk gelooft in de kwaliteit en de smaak van Chaudfontaine; in Nederland het grootste watermerk in horeca.’

Smaak
Van Noortwijk is – en dat komt niet als verrassing – uitermate lovend over Chaudfontaine. ‘Als chef-kok staat smaak altijd centraal. Smaak vind je ook terug in kwaliteitswater. Daarom ben ik trots dat ik als ambassadeur van Chaudfontaine nu ook dit mineraalwater mag schenken in mijn restaurants.’

Nederland
De campagne met Freek van Noortwijk is speciaal voor de Nederlandse markt ontwikkeld en onderdeel van een geïntegreerd marketingplan, zegt Coca-Cola Nederland. Hieronder valt onder andere een TVC, (zie onderaan), outdoor en klantenactivatie. De campagne werd ontwikkeld door Noise (creatie), productiemaatschappij Omar Perineau Films met regisseur Guy Goossens en fotograaf Sjors Massar.

Nieuwe smaken: Watermeloen & Komkommer
Deze lente komt Chaudfontaine met een nieuwe, frisse smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer. De nieuwe Chaudfontaine Fusion is een tijdelijke toevoeging op de bestaande Fusion varianten: Citroen, Limoen & Munt en Framboos & Limoen en is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt.

 

 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Hworld
Hey, thank you very much for the information! Is there a way I can get more info on the matter? So I can make a post on my local university about this? https://uautonoma.cl/ Thank you very much in advance!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie