Noise: ‘Adverteerder niet besluitvaardig’

Edward van de Ridder, strateeg bij Noise, stelt vast de besluitvaardigheid bij adverteerders er niet op vooruit is gegaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een deze week in Adformatie, zegt Edward van de Ridder van Noise dat er een hoop twijfel is bij adverteerders. Van de Ridder: ‘Mensen zijn onzeker, zoeken bevestiging bij hun superieuren. Voor ons is dat niet goed, want daar gaan veel onbetaalde uren in zitten. De besluitvaardigheid bij adverteerders is er niet op vooruit gegaan.’ Van de Ridder zegt te kiezen voor de klanten die wél besluitvaardig zijn. ‘Ja, wij zeggen wel eens nee.’ Verder ziet hij dat adverteerders dezelfde kwaliteit eisen, maar daar minder geld voor over hebben.

Van de Ridder houdt in het interview een pleidooi voor het belang van samenwerking tussen verschillende partijen. Dat is ook onderwerp van zijn spreekbeurt op het MWG Congres dat op 9 februari plaatsheeft in Noordwijkerhout. Het volledige programma van het congres is te vinden. Naar aanleiding van congres is ook een speciaal online gezet. Lees daar ook het met Edward van de Ridder.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie