Albert Heijn bewijst dat het creatief werven werknemers een vak apart is

Het meest opmerkelijke werk op social media, door The Best Social Media.

Dat Albert Heijn een grote speler is in de Nederlandse webcare-wereld mag bekend zijn. Maar daarnaast heeft de supermarktketen ook een ontzettend populaire vertakking op social media kanalen: werken bij Albert Heijn. Zowel op Instagram en als op Facebook overtuigt het merk volgers (en iedereen die het maar wil zien) dat werken bij Albert Heijn niets anders is dan een feestje. En dat bewijzen ze nog maar eens met de onderstaande post. 

Advertentie
advertisement

Wat is er nou leuker dan een dansende medewerker door de gangpaden?

En dan kan je natuurlijk positieve reacties terug verwachten.

j
j

Er valt ook iets anders meteen op.

x
x

Gelukkig blijven de positieve reacties (ook over de mevrouw op de achtergrond) maar komen.

joe

De danseres krijgt ook alle aandacht, maar daar weet AH wel raad mee.

x

Van je 'collega's' moet je het hebben.

x

Op Facebook heeft het filmpje meer 9000 likes!

Van een succes kan dus wel gesproken worden. En wie weet opent er nu wel een heel nieuw carrièrepad voor de danseres.. 

x

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Noah Vink.

Reacties:

Barry van Berg
"did a full 180" *draait 360 graden*
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie