Sylvie Meis gaat lingerie ontwerpen voor Aldi

Met haar nieuwe collectie hoopt Meis de klanten van de Duitse discounter aan te spreken.

Werkte Sylvie Meis voor een lingerielijn eerder samen met Hunkemöller, nu gaat ze nachtkleding ontwerpen voor supermarktketen Aldi. De lijn bestaat uit lingeriesetjes, negligés, bijpassende slaapmaskers, kamerjassen en pyjama's, in het lichtgrijs, poederroze of zwart. 'Alles om een goed gevoel te krijgen', stelt Aldi.

Eerder maakte de 42-jarige Meis een eigen collectie voor Amazon, al was dat niet zo'n succes. Met haar nieuwe collectie hoopt ze de klanten van Aldi aan te spreken. 'Ik verheug me erop dat ik met Aldi een partner heb gevonden waardoor ik mijn collectie in heel Duitsland voor een gunstige prijs kan aanbieden.'

Over haar ontwerpen zegt ze: 'Het juiste ondergoed voelt aan als een tweede huid. Bij het ontwerpen van de collectie heb ik daarom nadruk gelegd op superzachte materialen, hoogwaardige afwerking en een hoog draagcomfort.' 

Heidi Klum

Aldi bracht al vaker modecollecties van bekende designers naar de winkels. Ook Heidi Klum ontwierp al een collectie. Volgens de discounter is het voor het eerst dat er ook slaapmode van een bekende ontwerper in de schappen ligt. De collectie van Sylvie Meis is vanaf 16 november te koop in Duitsland. Of de lingerielijn ook in de Nederlandse ketens komt te liggen, is nog niet bekend. 

In Nederland ging Aldi begin dit jaar op de cult-tour, met aan shirts van het eigen merk Snackfan (o.a. frikandellen en bitterballen), boxershorts van energiedrankmerk Golden Power en badslippers van hét Aldi-pilsmerk Schultenbräu.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie