Overslaan en naar de inhoud gaan

ON A DAILY BASIS wordt ‘official creative supplier’ van de KNVB

KNVB en ON A DAILY BASIS (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de reeds bestaande samenwerking verder wordt geïntensiveerd.
ON A DAILY BASIS

ON A DAILY BASIS (odb.nl) is the new generation agency voor big brands die relevant willen blijven voor een nieuwe generatie. Het bureau helpt merken als de KNVB, ASICS en ID&T te pionieren met creatieve strategie, content en campagnes die impact maken. Sinds 2012 ontwikkelt ODB award-winning werk dat merken cultureel verbindt met jong publiek en daarmee toekomstbestendig maakt.

ON A DAILY BASIS wordt ‘official creative supplier’ van de KNVB

Vanaf heden mag ODB zich ‘official creative supplier’ noemen. In die hoedanigheid zal het bureau nog nadrukkelijker een bijdrage leveren aan marketingcommunicatie campagnes en content van de KNVB. 

In het verleden heeft de samenwerking met de KNVB onder andere geleid tot de ontwikkeling van de huisstijl van de social mediakanalen van OnsOranje en de OranjeLeeuwinnen. Daarnaast was ODB verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de campagne ‘Ga voetballen als Oranje’, die later bekroond is met een SAN Accent en een UEFA Grow Award.

Tijdens het WK zijn de eerste resultaten vanuit deze hernieuwde overeenkomst al te zien. ODB verzorgt o.a. de campagnestijl voor het Nederlands elftal en Huis van Oranje. 

Stefan Agus, hoofd marcom & content bij de KNVB: “Door met ODB samen te werken slagen we erin om nog beter aansluiting te vinden bij een nieuwe generatie voetballers en fans en daarmee een bijdrage te leveren aan de groei van voetbal.”

Glenn van der Plaat, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS: “De afgelopen twee jaar heb ik samen met de andere eigenaren (Yonah van Andel en Pim Berentzen) en het creatieve team intensief samengewerkt met de KNVB. De SAN Accent en uitbreiding van deze samenwerking zijn bekroningen op ons werk. We zijn enorm trots op deze nieuwe uitdaging als official creative supplier.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

ON A DAILY BASIS

ON A DAILY BASIS (odb.nl) is the new generation agency voor big brands die relevant willen blijven voor een nieuwe generatie. Het bureau helpt merken als de KNVB, ASICS en ID&T te pionieren met creatieve strategie, content en campagnes die impact maken. Sinds 2012 ontwikkelt ODB award-winning werk dat merken cultureel verbindt met jong publiek en daarmee toekomstbestendig maakt.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in