Vanaf heden mag ODB zich ‘official creative supplier’ noemen. In die hoedanigheid zal het bureau nog nadrukkelijker een bijdrage leveren aan marketingcommunicatie campagnes en content van de KNVB.
In het verleden heeft de samenwerking met de KNVB onder andere geleid tot de ontwikkeling van de huisstijl van de social mediakanalen van OnsOranje en de OranjeLeeuwinnen. Daarnaast was ODB verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de campagne ‘Ga voetballen als Oranje’, die later bekroond is met een SAN Accent en een UEFA Grow Award.
Tijdens het WK zijn de eerste resultaten vanuit deze hernieuwde overeenkomst al te zien. ODB verzorgt o.a. de campagnestijl voor het Nederlands elftal en Huis van Oranje.
Stefan Agus, hoofd marcom & content bij de KNVB: “Door met ODB samen te werken slagen we erin om nog beter aansluiting te vinden bij een nieuwe generatie voetballers en fans en daarmee een bijdrage te leveren aan de groei van voetbal.”
Glenn van der Plaat, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS: “De afgelopen twee jaar heb ik samen met de andere eigenaren (Yonah van Andel en Pim Berentzen) en het creatieve team intensief samengewerkt met de KNVB. De SAN Accent en uitbreiding van deze samenwerking zijn bekroningen op ons werk. We zijn enorm trots op deze nieuwe uitdaging als official creative supplier.”
ON A DAILY BASIS wordt ‘official creative supplier’ van de KNVB
KNVB en ON A DAILY BASIS (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de reeds bestaande samenwerking verder wordt geïntensiveerd.
ON A DAILY BASIS
ON A DAILY BASIS (odb.nl) is the new generation agency voor big brands die relevant willen blijven voor een nieuwe generatie. Het bureau helpt merken als de KNVB, ASICS en ID&T te pionieren met creatieve strategie, content en campagnes die impact maken. Sinds 2012 ontwikkelt ODB award-winning werk dat merken cultureel verbindt met jong publiek en daarmee toekomstbestendig maakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu