Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept viert winst van drie Dutch Search Awards

Drie awards voor digital agency Dept tijdens de uitreiking van de Dutch Search Awards
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Header Dutch Search Awards

Digital agency Dept heeft drie Dutch Search Awards (DSA) in de wacht weten te slepen bij de vierde editie van de jaarlijkse awardshow. In DeFabrique in Utrecht won Dept onder andere de award voor Best Agency Large. De awards prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan het werk dat uitblinkt in de Nederlandse search-industrie.

Dept mocht dit jaar meerdere prijzen in ontvangst nemen. Het werk voor Omoda werd beloond met zowel een award in de categorie ‘Beste PPC campagne’ als een award in de categorie ‘Beste gebruik van data’. Omoda is uitgegroeid van een Zeeuws familiebedrijf met lokale schoenenwinkels naar een winkelketen met twintig vestigingen in Nederland en één in Antwerpen. In de complexe wereld van digitalisering, data en creatie is het voor merken en bedrijven soms lastig om de juiste volgende stap te zetten. Samen met Omoda vond Dept de juiste chemie om het merk klaar te stomen voor de next steps.

Ook werd Dept voor het eerst uitgeroepen tot ‘Best Agency Large’. Welke agency deze prijs in ontvangst mag nemen, is gebaseerd op een aantal factoren: de gemiddelde score per case, het aantal awards dat is gewonnen en de populariteit van de categorie waarin de award is gewonnen.

Erwin Bossers, Strategy Director Digital Marketing: “Jaar op jaar groeit de Dutch Search Awards en daarmee ook het niveau van de cases. Dat we nu tien keer genomineerd zijn laat zien dat onze 160 digital marketing experts goed werk leveren. Het is elk jaar een compliment om dat te horen van de vakjury. We zijn erg trots op de prijzen die we in ontvangst mogen nemen, met als kers op de taart Best Agency Large!”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in