De nieuwe showreel zit bomvol recent werk voor van campagnes en documentaires voor merken als Intersport, Patagonia, Vice en Corona, die Eyeforce weten te vinden voor producties die esthetiek, emotie en echtheid met elkaar verbinden.
De toevoeging van fotograaf Alexander Kibble brengt een frisse visuele stijl in het Eyeforce roster. Oorspronkelijk uit Kaapstad en inmiddels woonachtig in Berlijn, beweegt Alex mee met de seizoenen en reist tussen Europa en Zuid-Afrika. Met een scherp oog voor authentieke verhalen en een liefde voor eenvoud weet hij beelden te creëren die tegelijk zacht en krachtig aanvoelen.
“Alex heeft een diep respect voor licht, omgeving en de mensen die hij fotografeert. Zijn werk is kalm, doordacht en stilistisch gelaagd.” zegt Coco Seignette, Head of Talent bij Eyeforce. “Daarnaast straalt hij een soort monnik-achtige rust uit die bijna verdacht is. Na veertien uur op set staat hij er net zo fris bij als het eerste uur, en altijd met een lach.” Zijn komst valt samen met de lancering van de nieuwe Eyeforce-websites, een visuele ode aan de breedte en diepte van het werk dat Eyeforce wereldwijd maakt vanuit kantoren in Amsterdam, Kaapstad en Lissabon.
“We hebben nooit de ambitie gehad om het grootste productiehuis te worden,” zegt Bob van de Gronde (co-founder). “Ons doel is om mensen te raken, visueel én emotioneel. Deze nieuwe fase draait om het uitbouwen van ons fundament in sport, natuur en betekenisvolle, échte verhalen.”

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu