Overslaan en naar de inhoud gaan

Gall & Gall en Dept ontwikkelen online huiskamerquiz

Gall & Gall ontwikkelde met Dept de ‘Gall & Gall Huiskamerquiz’, een online quiz platform waar op ieder moment samen kan worden gespeeld
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Gall & Gall

De meeste Nederlanders zijn op het moment iedere avond thuis. En hoewel mensen elkaar fysiek niet kunnen opzoeken, besteden we onze vrije tijd nog steeds het liefst in goed virtueel gezelschap. Daarom ontwikkelde Gall & Gall met Dept de ‘Gall & Gall Huiskamerquiz’, een online quiz platform waar op ieder moment van de dag samen kan worden gespeeld, gelachen en gestreden.

De Gall & Gall Huiskamerquiz zit vol interessante en gekke vragen. Een heuse quizmaster in een gouden gilet leidt iedere vragenronde in en laat je op je voorraad wc-rollen zweren dat je niet stiekem antwoorden opzoekt. De ronde over drank wordt gepresenteerd door Mitch en Rixt, winkelmedewerkers van Gall & Gall in Amsterdam en echte kenners. De interactieve quiz is bedoeld voor iedereen boven de 18 jaar en speel je op je mobiel of desktop tegen maximaal zes vrienden die je tijdens de quiz hoort en ziet via een videoverbinding.

Frances Franken, CEO van Gall & Gall licht de Gall & Gall Huiskamerquiz toe: “Door het corona virus kopen onze klanten anders. Ze komen minder vaak naar onze winkels, nemen meer mee per bezoek en kopen bovendien vaker online. Ook shoppen mensen op andere momenten, ook om zo min mogelijk andere klanten tegen te komen. Op allerlei manieren spelen we in op deze veranderingen. Deze online quiz is daar een goed voorbeeld van: we brengen families en vrienden op een gezellige manier samen, maar dan op afstand. Zo dragen we graag een steentje bij.”

De Gall & Gall Huiskamerquiz is in een recordtijd van twee weken bedacht, gebouwd en uitgewerkt in nauwe samenwerking met drie leveranciers en digital agency Dept. De eerste quiz wordt mede mogelijk gemaakt door Bacardi, de tweede en derde quiz volgen binnenkort met de merken De Kuyper Likeuren en Roku Gin.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in