Het is goed om te zien dat steeds meer mensen dit platform, maar vooral de Mobile Marketing & -Advertising industrie willen ondersteunen door het delen van hun kennis en ervaring.
Alle dank gaat uit naar:
August de Vocht(Gemoro Mobile Media), Bart Zoetmulder (Veronica), Marc Veuger (Two Screen), Naos Wilbrink (aFrogleap), Roel van Eersel (Mocreate),Don Fontijn (Maddle),Hans Peter Harmsen (Oberon Interactive), Humphrey Fredriksz (Sharewire), Jordy Bossen (MobGen), Kevin Quint (VGZ), Paul Appelhof (Adrime), Humprhy Stuffertz(geenreclamebureau.nl), Saskia Delfgaauw (DQ&A Group), Elles de Boorder(CONCEPTS2GO), Stefan Smit(Viva la Media), Wouter Houtman (Zorgmarketeers/ Zilveren Kruis), Paul Braat (Cheil Benelux), Quinta Clason (Montix), Lukas Pauka (TMG/Hyves), Marc Bergers (Admitter), Leon de Wildt (Black Rooster), Mirjam Luijten (PINCH), Arjan Dost (BigTenFour), Niels de Groot (Freespee),Frans Hendrikx(Omnisense), Antje Meindersma (Alledaags), Anette Schoul(Service2media), Ingmar Larsen (Ingmarlarsen.com), Maykel Willemsen (Maykel.nl/ VARA), Jochem de Klein (Jomble Marketing Services), de adverteerders, Adformatie Groep redactie en alle voormalig bloggers.
MobileMarketing.nl 2013

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu