Het grootste, virtuele event voor klantervaringen komt eraan

Meer dan 250 sessies gericht op alle aspecten van de customer journey

Adobe

Adobe Summit 2021 is het virtuele evenement dat Experience Makers van toonaangevende merken samenbrengt en vindt plaats van 27 tot en met 29 april. Waar je je ook bevindt in je carrière; je kunt eenvoudig sessies bijwonen die jou en jouw bedrijf toekomstbestendig maken. Iedere expertise is vertegenwoordigd – van het creëren en personaliseren van content tot data, analyses en inzichten.

Ontdek de nieuwste trends op het gebied van klantervaring

De Adobe Summit van dit jaar komt op een moment van onnavolgbare verschuivingen als het aankomt op klantervaringen. Daarom hebben we meer dan 250 sessies en workshops gepland die helpen om een compleet nieuw licht te schijnen op de on- en offline customer journey. 

“De zaken draaiende houden tijdens COVID staat bij veel bedrijven hoog op de agenda", zegt Alexandra Quick, productmarketingmanager bij Adobe. "Dat is een onderwerp waar we induiken met een speciale sessie." Volgens haar kunnen Summit-bezoekers een enorme focus op digitale marketing verwachten. 

"In het geval van e-commerce was 2020 een fantastisch jaar voor groei", voegt Shannon Hane, senior productmarketingmanager bij Adobe toe. Dit gold zowel voor de B2C- als de B2B-kant van allerlei industrieën. Daardoor is Adobe Summit 2021 de uitgelezen kans om te leren hoe we ervaringen aanpassen aan deze nieuwe realiteit.

Laat je inspireren door internationale topmerken

Vanuit een digitaal belevingsperspectief hebben we een opmerkelijk jaar achter de rug. De digitale transformatie versnelde twee jaar in twee maanden, e-commerce kende een groei met dubbele cijfers en de wensen van klanten verschoven naarmate steeds meer merken het digitale landschap betraden.

De 2021 Summit vertegenwoordigt daarom een van de meest gevarieerde programma’s in de gehele serie tot nu toe – met sprekers uit alle hoeken van de technische sector, het onderwijs, financiële dienstverlening, sport, retail en ga zo maar door! Grote spelers uit iedere branche delen hun kennis die ze hebben verzameld tijdens het afgelopen jaar.

Bekende namen zoals Signify, Booking.com en Ben & Jerry’s passeren dit jaar de revue. Zo ontdek je tijdens de sessie met Signify bijvoorbeeld alles over het succesvol bereiken van nieuwe klanten; tijdens de sessie met Booking.com leer je hoe je betekenisvolle B2B-klantrelaties opbouwt en onderhoudt.  

Best practices, nieuwe technieken en producten

Misschien ben je een B2B-bedrijf dat rechtstreeks aan consumenten wil verkopen, of ben je juist een retailer die de fysieke showroomervaring online wil nabootsen. Wat jouw uitdaging ook is, op de Adobe Summit van dit jaar zul je waarschijnlijk een casestudy vinden die je de ondersteuning biedt om een nog betere klantervaring te realiseren; van IT tot creatief en alles daartussenin.

Om klanten te vinden en te verrassen, is echter meer nodig dan de juiste strategie. Het vereist ook de juiste tools, en niet te vergeten hoe je ze moet gebruiken. Daarom krijg je tijdens de Summit ook een voorproefje van de nieuwe functies van Adobe-producten, waaronder Adobe Experience Manager en Marketo Engage. 

"We gaan de innovaties presenteren die we dit jaar lanceren en die klanten en merken de mogelijkheid bieden om die ervaringen op elk kanaal op een meer flexibele, gepersonaliseerde manier te laten plaatsvinden", zegt productmarketingmanager Vebeka Guess.

Gratis en digitaal

Adobe Summit 2021 is de meest toegankelijke conferentie voor Experience Makers ooit en biedt een unieke kans voor degenen die niet altijd in staat zijn geweest om persoonlijk aanwezig te zijn. Reserveer nu jouw plek voor de grootste, virtuele conferentie over klantervaring en bekijk het volledige overzicht van de sessies.

Tot dan!

Plaats als eerste een reactie