Clinic: De transformatie naar een klantgerichte organisatie

Wil je weten hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie inzet? Kom naar de clinic!

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken om de beleving van klanten te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur. In deze clinic delen Sydney Brouwer en Morgan Thomas hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie inzet.

Let op! Deze clinic wordt deels in het Engels gegeven

Wat kun je verwachten?

In de clinic komt het volgende aan bod:

- Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.
- Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur?
- Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.
- Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.
- Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen.

Over de sprekers

Deze clinic wordt gegeven door Sydney Brouwer, spreker en auteur over klantgerichtheid, en Morgan Thomas, partner van Great Performance Group en expert op het gebied van transformatie. Morgan komt uit Zuid-Afrika. Deze clinic zal dan ook gedeeltelijk in het Engels gegeven worden.

Aanmelden
Kom op vrijdag 10 mei 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je gratis aan »

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →