Customer Experience Benchmark: Hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector?

Ontdek hoe jouw organisatie er voor staat

Wees eens eerlijk: hoe klantgedreven is jouw organisatie? Sluit de customer journey perfect aan op de klantbehoeften? Weet jij eigenlijk wel wat de drijfveren en behoeften van jouw klanten zijn? En zo ja, doe je dat dan beter of minder goed dan organisaties in jouw sector?

Bij Blauw doen we jaarlijks onderzoek naar de klantgedrevenheid van organisaties in 11 sectoren in Nederland. Met die inzichten kunnen wij jou precies vertellen in welke volwassenheidsfase jouw organisatie zit en hoe die fase zich verhoudt tot andere organisaties binnen jouw sector. Daarom introduceren wij dit jaar de Customer Experience Benchmark. Hiermee ontdek jij in welke klantgedrevenheidsfase jouw organisatie zit en op welke punten je achterblijft of juist vooroploopt in jouw sector. Die inzichten kun je direct toepassen om de customer experience verder te verbeteren en concurrenten voor te blijven.

Vul direct de Customer Experience Benchmark in!

Waarom de Customer Experience Benchmark?

De Customer Experience Benchmark test geeft je concrete inzichten in hoe klantgedreven jouw organisatie is. Met jouw persoonlijk benchmark rapport kun je direct aan de slag om de customer experience van jouw organisatie verder te verbeteren. Ben je nieuwsgierig en wil je meteen de benchmark invullen om jouw persoonlijk samengestelde inzichten te ontvangen?

Jouw persoonlijke Customer Experience benchmark rapport

Welke interessante inzichten ontvang je precies met de Customer Experience Benchmark? Allereerst ontdek je hoe jouw organisatie er voor staat; in welke klantgedrevenheidsfase de organisatie zich bevindt. Daarbij laten we jou zien welke uitdagingen je waarschijnlijk ervaart én waar je op in moet zetten om een volwassenheidsfase verder te komen. Door de Customer Experience Benchmark in te vullen ontvang jij antwoorden op de volgende vragen:

Hoe klantgedreven is jouw sector en in welke van de 5 volwassenheidsfases zit jouw organisatie?
Hoe scoort jouw organisatie op de drie bouwstenen van customer experience?

  1. Cultuur en strategie
  2. Inzicht en begrip
  3. Actie en plezier

Waar loop je voorop en waar doen concurrenten het beter?
Hoe komen organisaties in jouw sector aan de juiste klantinzichten? En hoe zetten ze deze inzichten om tot een excellente customer experience?

Vul de Customer Experience Benchmark in en ontvang direct jouw benchmark rapport

Ben jij overtuigd en wil jij jouw eigen Customer Experience Benchmark rapport ontvangen waarmee je direct aan de slag kunt? Vul dan op deze pagina de test in, dan ontvang je direct een e-mail met alle inzichten die je nodig hebt om jouw concurrenten voor te blijven.

Doe hier de test

Plaats als eerste een reactie