Service met een glimlach

Hoe bouw je met een mondmasker een emotionele band op met je klanten?

Door Covid19 zijn mondmaskers een belangrijk onderdeel van ons leven gaan uitmaken en naar verwachting zullen ze ook de komende tijd ons leven en het straatbeeld blijven domineren. Voor bedrijven is het hierdoor veel lastiger geworden om een emotionele band met klanten op te bouwen. Het dragen van mondmaskers bemoeilijkt het ‘lezen van gezichten’ en ook communicatie is lastiger geworden, zo wijst onderzoek uit. 
 
Dit alles maakt het voor bedrijven en hun medewerkers lastiger om een goede klantervaring neer te zetten en sterke klantrelaties (op) te bouwen. In de Ipsos white paper ‘Service with a smile?’ gaan we in op de vraag hoe je als organisatie tóch betekenisvolle ‘gemaskerde momenten’ kan creëren en zo klanten aan je kan binden.

Meer weten? Download het volledige rapport hier of neem voor vragen contact op met Miranda van der Schouw via miranda.vanderschouw@ipsos.com of met Robert Broekman via robert.broekman@ipsos.com.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →