Service met een glimlach
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Door Covid19 zijn mondmaskers een belangrijk onderdeel van ons leven gaan uitmaken en naar verwachting zullen ze ook de komende tijd ons leven en het straatbeeld blijven domineren. Voor bedrijven is het hierdoor veel lastiger geworden om een emotionele band met klanten op te bouwen. Het dragen van mondmaskers bemoeilijkt het ‘lezen van gezichten’ en ook communicatie is lastiger geworden, zo wijst onderzoek uit.
Dit alles maakt het voor bedrijven en hun medewerkers lastiger om een goede klantervaring neer te zetten en sterke klantrelaties (op) te bouwen. In de Ipsos white paper ‘Service with a smile?’ gaan we in op de vraag hoe je als organisatie tóch betekenisvolle ‘gemaskerde momenten’ kan creëren en zo klanten aan je kan binden.
Meer weten? Download het volledige rapport hier of neem voor vragen contact op met Miranda van der Schouw via miranda.vanderschouw@ipsos.com of met Robert Broekman via robert.broekman@ipsos.com.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid