De top vijf sessies van Adobe Summit 2021

Inspirerende bijeenkomsten met een focus op klantervaringen

Adobe

Adobe Summit is het wereldwijde, virtuele event dat internationale Experience Makers samenbrengt om te leren over de nieuwste trends, best practices en technologieën die de beste klantervaringen mogelijk maken. De Summit van dit jaar vond plaats op 27 tot en met 29 april – maar alle sessies blijven on-demand (en gratis) beschikbaar!

De line-up van de afgelopen editie vertegenwoordigt ongelooflijke keynote-sprekers, waaronder bestsellerauteur Malcolm Gladwell, Emmy Award-winnende schrijver, acteur, regisseur en producer Dan Levy en Alexandra Gaillard, de VP of Digital Marketing van Signify. 

Maar kiezen welke sessies je uit het uitgebreide assortiment terugkijkt, kan nogal eens overweldigend zijn. Daarom hebben we alvast vijf sessies voor je geselecteerd die je zeker niet mag missen!

1. E167 – Biggest Digital Marketing Trends for 2021
De COVID-19-pandemie heeft marketingafdelingen van over de hele wereld gedwongen om hun strategieën te heroverwegen en een nieuwe focus te vinden. We leven allemaal het nieuwe normaal, waarbij de interactie met merken steeds digitaler wordt. Dus hoe ziet het landschap van marketing en klantbeleving eruit in 2021? Verschillende experts delen gedurende dertig minuten hun persoonlijke visie.

Tijdens deze sessie:
•    Delen verschillende experts hun visie voor de toekomst;
•    Worden trends onderbouwd met de nodige cijfers.

2. E117 – Do You Trust Me? Great CX Is Built on Customer Trust
Het vertrouwen van klanten is essentieel om gebruik te mogen maken van de data die je nodig hebt om klantervaringen verder te personaliseren. Leer hoe je dat vertrouwen kunt winnen met het vermogen van jouw merk om gegevens op een verantwoorde manier te verzamelen. Zo bied je consumenten transparantie en de controle over hun gegevens, om zo een geweldige customer experience te garanderen.

Hier leer je onder andere:
•    Hoe je het consumentenvertrouwen kunt vergroten door gegevensbeheer, privacy en beveiliging te implementeren en beheren;
•    De belangrijkste trends en mogelijkheden op het gebied van vertrouwen – zoals handhaving en toestemmingsbeheer.

3. E274 – How Booking.com Delights Partners at Scale
Een relevante, hoogwaardige en digitale ervaring versterkt B2B-partnerships. Het schept vertrouwen en leidt tot een grotere, positieve bedrijfsimpact. Maar hoe bereik je een op maat gemaakte en volledig gepersonaliseerde ervaring wanneer je oneindig veel B2B-partners beheert? Booking.com, een van 's werelds toonaangevende digitale reisorganisaties, licht in deze sessie het gebruik van Marketo Engage toe om zo de partnerbetrokkenheid te kunnen schalen.

Ontdek in minder dan een half uur tijd:
•    Hoe Booking.com omgaat met miljoenen accommodatiepartners in meer dan 200 markten en meer dan 30 talen;
•    De voordelen van omnichannelmarketing in B2B – van e-mail tot social media;
•    Hoe automatisering helpt om personalisatie te schalen en efficiëntie te bereiken.

4. E178 – CX Wars: Win with Intelligence-Driven Customer Experiences
De klantervaring is vandaag de dag hét strijdtoneel geworden. Daardoor neemt de druk om gedifferentieerde en consistente klantervaringen te leveren toe. Leer in deze sessie hoe je kunt winnen door gebruik te maken van advanced analytics en AI/ML – om alle interacties te meten en te leveren waar klanten daadwerkelijk naar verlangen.

Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer:
•    Gebruik maken van SQL-analyses voor het ontdekken van diepgaande inzichten en het visualiseren van belangrijke gegevens van klantprofielen;
•    Bouwen aan een gesloten lus tussen het genereren van inzichten en activatie;
•    Gebruik maken van data science-innovaties voor workflows voor klantervaringen.

5. E189 – Get the Scoop on Ben & Jerry’s 40 Years of Optimization
Hoe zorg je voor schaalbaarheid en impact in een digitale wereld waarin je alles kunt optimaliseren? Wat begon in een gerenoveerd benzinestation in Vermont in 1978, groeide uit tot een internationaal bedrijf dat ernaar streeft het beste ijs te maken op de lekkerste manier. Mike Hayes, Head of Digital Technologies bij Ben & Jerry’s, vertelt hoe het bedrijf digitale technologie benut om tactieken te optimaliseren en de driedelige missie van Ben & Jerry’s te ondersteunen.

In deze sessie leer je:
•    Real-time optimalisatie op wereldwijde schaal mogelijk te maken;
•    Gebruik te maken van data om een cirkelvormige feedback-loop te realiseren;
•    De balans vinden tussen kunst en wetenschap, om zo impact te creëren.

Creativiteit voor iedereen

Adobe Summit 2021 is de meest toegankelijke conferentie voor Experience Makers ooit. Het biedt een unieke kans om digitaal op de eerste rang te zitten bij talloze inspirerende presentaties. Benieuwd naar het complete overzicht van on-demand sessies? Klik hier!

Plaats als eerste een reactie