Gratis naar een Masterclass met Hans Kazàn, Yakult of GfK!

Op woensdag 22 en donderdag 23 september, LIVE in de Jaarbeurs (SuperNova), onder de noemer Best of MIE’21.

Een unieke editie met alleen de best beoordeelde sprekers van het digitale Road to MIE 2.0 en de allerlaatste insights. Naast het hoofdprogramma kun je je bovendien aanmelden voor 1 van de Masterclasses met Hans Kazàn, Yakult of GfK. En natuurlijk ontbreekt ook de netwerkborrel met bitterballen! aan het einde van de dag niet.

Bestel vandaag nog je ticket op www.mie.nl en meld je GRATIS aan voor 1 van de masterclasses:

Masterclass Newcom en Hans Kazàn: Omgaan met veranderingen in magische tijden – trends en data

Tijdens deze masterclass nemen we je allereerst mee op reis door het social media-landschap van 2021. Hans Hoekstra geeft je inzicht in de laatste trends, opkomende platforms en een nieuwe indeling van social media-gebruikers op basis van kennis, houding en gedrag. Noël Wever geeft je daarna praktische tips om onder een (complexe) doelgroep succesvol te kunnen meten en dit ook met succes te laten landen in jouw organisatie.

Als klap op de vuurpijl krijg je van Hans Kazàn praktische handvatten die je helpen om vol vertrouwen en met een glimlach om te gaan met veranderingen. Dit alles natuurlijk met een vleugje magie.
Meer informatie en aanmelden

Masterclass Glocalities en Yakult: Een uniforme internationale marketingaanpak creëren door internationale segmentaties en doelgroepen op te bouwen

Mandy Hooijmans en Martin Schiere (Consumer Goods Principal bij Glocalities) laten je in deze masterclass van 1,5 uur ontdekken:
• hoe internationale segmentaties en doelgroepen kunnen helpen bij het opbouwen van een internationale marketingaanpak
• hoe een dergelijke internationale marketingaanpak kan leiden tot een effectievere en efficiëntere marketing
• hoe je landverschillen kunt overbruggen bij het opbouwen van internationale doelgroepen
• hoe je moet kijken naar verschillen binnen een land of markt; die zijn vaak net zo belangrijk als het verschil tussen markten
Meer informatie en aanmelden

Masterclass GfK: Decode the Future

Interactieve en inspirerende GfK-masterclass (incl. lunch) gegeven door Andy Hut.
Meer informatie en aanmelden

Meer informatie over het aanmelden voor een van de masterclasses en de spelregels vind je hier

Let op! Er is nog slechts een beperkt aantal Best of MIE-kaarten beschikbaar!
Bestel nu je ticket! 

Best of MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram


Lees verder op mie.nl:

Plaats als eerste een reactie