Bavaria na pitch naar N=5

Het biermerk en bureau Selmore kondigden eerder dit jaar aan uit elkaar te gaan.

  • Design
  • 13 July 2016
  • Maarten Hafkamp

3MO begeleidde de pitch. N=5 wordt de Global lead agency voor het Bavaria-merk. N=5 onderscheidde zich in het pitchproces zowel met een strategische aanpak als een creatieve oplossing.

Ole Christern (N=5): &;Bavaria is de grootste zelfstandige bierbrouwer van Nederland en bijna 300 jaar oud. Een prachtig merk met veel tradities en ook een rijke reclame-historie. Wij hopen dat we daar samen met Bavaria een mooi vervolg aan kunnen geven om het merk weer verder te brengen, zowel in Nederland als daarbuiten.&

Het biermerk uit Lieshout is in veel landen actief met zowel premium pilsener als 0,0% varianten.

maakten Selmore en Bavaria bekend dat er na negen jaar een einde kwam aan de samenwerking. Volgens ​Diederick Hillenius van Selmore lag men niet meer op één lijn. ‘We kwamen er achter dat onze ambities en verwachtingen al een tijdje uit elkaar liepen. Als je echt respect hebt voor elkaar, dan moet je sterk genoeg zijn om in zo’n geval de relatie te beëindigen.&;

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie