Australische campagnehit Dumb Ways to Die krijgt vervolg

Dumb Ways to Die 2 is net als de oorspronkelijke versie verkrijgbaar voor Android en iPhone.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Anderhalf jaar geleden lanceerde het Australische metro bedrijf een veiligheidscampagne om mensen te wijzen op de gevaren van onoplettendheid rondom het spoor. De opmerkelijke &;Dumb Ways to Die&; campagne ging viraal en werd in 2013 , waaronder maar liefst vijf keer een Grand Prix op het Cannes Lions Festival of Creativity.

Volgens de makers heeft de campagne zo&;n €42 miljoen aan opgebouwd. Belangrijkste resultaat is dat er na de launch van deze campagne 21% minder ongelukken zijn geweest. Niet verrassend dat het Australische Metrobedrijf een tweede versie van het spel heeft uitgebracht. De gratis app ‘Dumb Ways to Die 2’ is verkrijgbaar voor Android en iPhone.

Zie campagne video:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie