Boodschappenmanager verbetert corporate communicatie

MessageWave, een softwarebedrijf dat zicht richt op verbetering van corporate communicatie, lanceert een nieuw product, genaamd MessageWave. Het gaat om een web-based dienst voor communicatieafdelingen en PR-bureaus om boodschappen effectief te managen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De dienst levert een raamwerk om boodschappen te construeren, marktgegevens te ondersteunen, en woordvoerders te helpen zaken beter toe te lichten. De software levert ook een administratieve infrastructuur om vast te leggen wie wel en niet bepaalde content mag gebruiken, creëren en veranderen.

Steve Bennett en Roger Martin zijn twee jaar beziggeweest het product te ontwikkelen. Woordvoerders die hun corporate boodschappen aan journalisten proberen te slijten, brachten hen op het idee. Het was duidelijk dat er behoefte was aan contentmanagement.

MessageWave wordt momenteel nog getest, maar er is een gratis testversie beschikbaar. Zie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie