Digital agency RIDE start Virtual Reality-label

VR RIDE gaat zich specifiek richten op de creatie en productie van 360-graden en Virtual Reality-video’s voor merken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Amsterdamse bureau ziet kansen in de techniek die steeds toegankelijker wordt. Daarnaast kan de bestaande content volgens bedrijf nog veel beter.

&;Platforms als YouTube, Facebook, Hulu en Netflix zijn inmiddels geoptimaliseerd en de hardware wordt steeds goedkoper en beter. Daardoor denken wij dat content steeds meer de bepalende factor gaat worden&;, aldus RIDE-oprichter Edwin Tromp. &;In de afgelopen periode hebben we veel geëxperimenteerd met Virtual Reality en zijn we steeds enthousiaster geworden. Net als onze klanten. De ervaring voor gebruikers wordt zo realistisch, dat nieuwe concepten ontstaan.&;

VR RIDE gaat content produceren vanuit een paar belangrijke uitgangspunten, maar moet een goede VR-video de kijker op een eenvoudige manier activeren. De gebruiker moet direct begrijpen wat hij moet doen. Tromp: &;Omdat de techniek nog redelijk nieuw is, betrekken we klanten in een vroeg stadium bij onze garage-reviews.&;

RIDE zegt al meerdere aanvragen ontvangen te hebben van huidige en potentiële klanten. Meer informatie is te vinden .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie