Esprix haalt 130 inzendingen

Het aantal inzendingen voor de Esprix is uitgekomen op 130 cases, verdeeld over 6 hoofdcategorieën. Het aantal ligt ruim boven de ondergrens van honderd die de organisatie had gesteld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De categorieën met de meeste inzendingen zijn ‘business-to-consumer’ (35) en ‘business-to-business (42). De overige inzendingen zijn verdeeld over de categorieën ‘fast moving consumer goods’ (20), ‘durable’ (13), ‘non profit’ (13) en ‘retail’ (7). Binnen de zes hoofdcategorieën wordt tevens beoordeeld op een of meer specifieke onderdelen van een campagne: ‘internetcommunicatie’ (23), ‘direct mail/grafische toepassing’ (61), ‘telemarketing’ (6), ‘promotionele producten’ (28) en ‘evenementen’ (10).

De jurering vindt plaats op 25 en 31 maart en 1 april bij Ogilvy Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie