Geinige Drukwerkdeal-commercial zet lokaal schildersbedrijf op de kaart

De online drukwerkaanbieder lanceert nieuwe merkcampagne ‘Drukwerkdeal, laat zien wie je bent’.

Het Amsterdamse bureau tekent voor de realisering van de campagne.

Met de campagne positioneert Drukwerkdeal.nl zich nadrukkelijk als canvas waarop klanten hun boodschappen vertellen. ‘Dat is de essentie van onze waardepropositie, wij hebben alle tools om vorm te geven aan jouw imago’, aldus Martijn Jansen, commercieel directeur bij .

Wolters Schilderbedrijf

Die nieuwe merkbelofte is direct zichtbaar in de tv- en radiocommercials waarmee Drukwerkdeal.nl zijn nieuwe gezicht landelijk op de kaart wil zetten. 

In de film loopt een prominente promotor door een huis waar hij het aanwezige  ter loops van een nieuwe merkidentiteit voorziet. Geinig gegeven is dat het bedrijf echt bestaat en net als Drukwerkdeal.nl Deventer als thuisbasis heeft.

Deze week start de tv-campagne en vanaf volgende week zijn de radiocommercials te horen op Radio538, Sky Radio, Radio 10 en 100% NL:

Credits
Klant: Drukwerkdeal.nl
Campagne Manager: Elvira Hughan
CMO: Sylvia Vroklage
Commerciële Directie: Martijn Jansen
CEO: Haico Meijerink
Media: ZIGT
Strategie: Sabine Fenger & Anna Kuiper
Bureau: The Commitments
Strategie: Wim Michels, Michel de Goede, Bauke Nater & Feli Halve(Media)
Rebranding : Maarten Versteege
Creatie: Maarten Versteege, Anita Pronk, Martijn de Vreeze Wim Michels, Nick Shonfeld & Jonathan Elbers
Account: Michel de Goede
Productie: Roos Timmer
TVC’s: Regie, Jonathan Elbers / Czar Jr. Productie, Robert Nan
Off-line: Teun Rietveld
Post: Storm Postproductie
Compositie muziek: RJB music. (Ruud Jan Bos)
Geluid: Ambassadors (Rens Pluijm)
Radio: Soundcircus (Feike de Wit) 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie