Site stimuleert effectiviteitsonderzoek

De Britse campagne om onderzoek, metingen en evaluatie te stimuleren wordt sinds kort ondersteund door de PREfix-website. De site dient als hulpmiddel bij het voeren van meetbare pr-campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De brancheverenigingen Institute of Public Relations (IPR) en de Public Relations Consultants Association (PRCA) ondersteunen PREfix, waarbij PRE staat voor Planning, Research en Evaluatie. Het initiatief is zowel bedoeld voor organisaties en personen die betalen voor public relations, als voor pr-professionals.

De is voor deze doelgroepen in twee gedeeltes gesplitst en bevat naast een beknopte leidraad voor PRE een overzicht van aanbieders van PRE-diensten. Ook kan de tweede editie van de Planning, Research and Evaluation Toolkit online besteld worden. Dit is een aantal richtlijnen waarmee de effectiviteit van een campagne kan worden gemeten. (bron: PRWeek UK)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie