We pikken het niet langer!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederlanders hebben moeite met dienstbaarheid. Wij verwarren dienstbaarheid vaak met ondergeschiktheid en dat is een misvatting. Helaas leidt deze misvatting vaak tot hufterigheid. En daar heeft Robert Kroon, managing director van een boek over geschreven. "We pikken het niet langer" heet het boek. Geen nieuw onderwerp, wel actueel.

Slechte bedrijven gaan ten onder aan slechte service, goede bedrijven zullen floreren. Zeker nu klanten zich makkelijker dan voorheen kunnen verenigen en als een blok op gaan treden tegen slechte bedrijven.
heet het boek dat over dit onderwerp is geschreven. Een aanrader.

Nou ben ik niet zozeer geinteresseerd in slechte bedrijven. Dat verveelt snel. Wel in goede bedrijven, want wat goed is, blijft inspireren.

Een voorbeeld van een winkel met excellente service in Utrecht is Ze verkopen zeep, docuheproducten e.d., maar hun werkelijke kracht zit in de klantvriendelijkheid. Ook als je tijden niet langs bent geweest, begroeten ze je allerhartelijkst alsof ze je gisteren nog hebben gezien, ze nemen de tijd, laten je ruiken en proeven en zorgen ervoor dat je met een goed gevoel, een goed product en een legere buidel het pand verlaat. Ze maken van customers star customers!

Hierbij een oproep: wie heeft andere voorbeelden van bedrijven met excellente service? Laten we er een service top 10 van maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie