Premium

Deze 14 publiekstijdschriften hebben een stijgende oplage

NOM maakte de cijfers over het derde kwartaal 2016 tot en met het tweede kwartaal 2017 bekend.

Dit zijn de tijdschrifttitels die de totaal betaalde gerichte oplage zagen stijgen in vergelijking met het derde kwartaal 2015 tot en met het tweede kwartaal 2016 (tussen haakjes) (De lijst is per categorie en in alfabetische volgorde).

Culinaire bladen
Foodies (F&L) 19.256 (18.724)  

Jongerenbladen
Donald Duck Extra (Sanoma) 57.594 (56.266) 
Donald Duck Junior (Sanoma) 10.839 (7.362)

Mind- & bodybladen
Gezond NU (Mix Media) 46.817 (44.810)

Opiniebladen
Vrij Nederland (WPG Media) 22.131 (21.709) 
De Groene Amsterdammer 20.809 (19.474)

Populair Wetenschappelijk
Historia (VIP Media) 32.481 (31.254)
Zo Zit Dat (Sanoma) 25.392 (24.965)

RTV bladen
MAX Magazine (Max Media Producties) 116.658 (93.975)

Vrouwenbladen
Mijn Geheim (Audax) 73.337 (35.359)
Vogue (G+J) 65.889 (64.481)
Vrouw (TMG) 75.903 (74.417)
Women’s Health (Hearst) 45.234 (41.150)

Woon- Tuin-, DHZ bladen
vtwonen (Sanoma) 116.656 (115.724)

Er zijn minder stijgers dan in de vorige periode.

De oplages van de dagbladen over het derde kwartaal 2016 tot en met het tweede kwartaal 2017 staan hier
 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie