Insight VEED maakt shortlist ‘Beste Brand Campagne 2015’ bekend

Brisk, Doritos, Giro 555, ING, Vodafone en Wehkamp strijden om de stem van de YouTuber.

In maakte VEED bekend in aanvulling op het publieksevent een industriedag te organiseren, onder de naam Insight Veed. Hier delen YouTubers de laatste trend en geheimen van hun ‘opkomende wereld’ en laten zij aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvolle samenwerking zien.

Daarnaast wordt de ‘’ uitgereikt door een jury, enkel bestaande uit YouTubers. Vandaag werd de shortlist gepresenteerd met nog zes campagnes in de race:

Brisk:


Doritos:


Giro 555:


ING:

14


Vodafone:


Wehkamp:

;s Next Style Vlogger Case Study (Dutch)

Insight VEED wordt op 8 april georganiseerd in de Westergasfabriek Amsterdam. Klik op de voor meer informatie.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie