Overslaan en naar de inhoud gaan

Organisatie Unmute Us bracht 70.000 mensen op de been

De protestmars is opgezet door Apenkooi Events en andere grote festivalorganisatoren. De campagne is ontwikkeld door Boomerang Agency.
Unmute Us
© Fotografie: Kirsten van Santen
Unmute Us
© Fotografie: Kirsten van Santen

Ruim 70.000 mensen liepen zaterdag mee met de protestmars ‘Unmute Us’ in zes grote steden, uit onvrede met het kabinetsbesluit over de festivalzomer. De protestmars is opgezet door Apenkooi Events in samenwerking  met andere grote festivalorganisatoren. De campagne is ontwikkeld door Boomerang Agency. Boomerang bedacht de campagnenaam en het creatieve concept van Unmute Us. Het bureau heeft dit belangeloos gedaan omdat het de festivalbranche graag een hart onder de riem steekt.

related partner content for mobile comes here

Het belangrijkste doel van Unmute Us is om te  zorgen de festivalbranche vanaf 1 september weer op volledige capaciteit mag gaan draaien. Grote artiesten zoals Armin van Buuren, Joris Voorn en Michel de Hey werkten mee aan de campagne en riepen hun volgers op om mee te lopen tijdens de mars. Ook schrijver Kluun liet zijn stem horen en vroeg zijn volgers de stilte te verbreken. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in