Overslaan en naar de inhoud gaan

Maak jij de zorgcirkel rond?

Mensch ontwikkelt voor De Zorgcirkel positionering en employer branding.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Zorgcirkel Fotografie
Zorgcirkel Fotografie

Als er één onderwerp is dat meer aandacht van ons allemaal verdient, dan is het de ouderenzorg. Want nu steeds meer Nederlanders steeds langer leven, zijn er ook meer mensen nodig om voor hen te zorgen. En die mensen zijn er helaas steeds minder. Ouderenzorgorganisatie De Zorgcirkel pakt dit probleem op. Aan Mensch Creative Agency om hun aanpak in een scherpe positionering en passende arbeidsmarktcampagne te vatten.

Zorgnetwerk

De Zorgcirkel telt 4.300 medewerkers en meer dan 1.000 vrijwilligers en biedt zorg aan ruim 7.500 cliënten in vier regio’s in Noord-Holland. Bij mensen thuis en op 29 zorglocaties (o.a. verpleeghuizen, zorgcentra, revalidatielocaties en dagbesteding). Omvangrijk, maar juist in de uitvoering super persoonlijk, ontdekte Mensch. Door de zorglocaties, medewerkers, ouderen, familie en andere zorgverleners te bezoeken, werd duidelijk dat er rondom iedere oudere een team opereert van zorgprofessionals én familie en naasten. Gelukkig oud worden doe je het liefste in je eigen vertrouwde omgeving met jouw cirkel van mensen om je heen.

Samen maken we de cirkel rond

Het inzicht dat De Zorgcirkel ouderen niet uit hun omgeving haalt, maar juist hun sociale cirkel instapt, staat centraal in de nieuwe positionering en campagne. Mensch vatte deze gedachte daarom samen in de merkregel ‘Samen maken we de cirkel rond’. Als belofte van zorgkwaliteit aan ouderen en hun naasten en als oproep aan de sociale omgeving, zorgaanbieders en (potentiële) medewerkers. En wellicht later ook richting politiek en verzekeraars. In de hoop dat het vormen van cirkels van zorg niet voorbehouden blijft aan een organisatie die De Zorgcirkel heet.

Afgelopen week lanceerde De Zorgcirkel de door Mensch ontwikkelde arbeidsmarktcampagne Samen maken we de cirkel rond. Deze campagne schetst een realistisch beeld van het samenwerken in de ouderenzorg en is sinds vorige week volop zichtbaar in Purmerend, de Zaanstreek, Noord-Kennemerland, Edam-Volendam en omstreken.

Zorgcirkel_Banner_03_0.jpg

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in