Overslaan en naar de inhoud gaan

De iPhone 17 als ondernemer; do or don’t?

Wanneer er een nieuwe gadget op de markt komt dan kun je vaak niet om de marketing heen.
iPhone 17

Wanneer er een nieuwe gadget op de markt komt dan kun je vaak niet om de marketing heen. Maar om een goede keuze te maken en te kijken of het echt een stap voorwaarts is, is het vaak beter om te kijken naar wat de werkelijke gebruikers ervan vinden. Wat zijn de echte veranderingen ten opzichte van voorgangers en is het daarmee het aanschaffen waard? Om hier een goede keuze in te kunnen maken is het goed om alles op een rijtje te zetten. Daarom hier een goede afweging om wel of niet als ondernemer mee te gaan in de nieuwe hype; de iPhone 17!

De iPhone 17 lijn
Eerlijk is eerlijk, iedere keer wanneer Apple een nieuw product lanceert dan vraagt men zich af of er nog verbeteringen mogelijk zijn. En wanneer het dan eenmaal gelanceerd is, dan concluderen we massaal dat het toch weer gelukt is. En eigenlijk is dit ook weer bij de iPhone 16 het geval. Waar men dacht deze smartphone wel alles in zich had wat de ideale smartphone kon, blijkt het bij de iPhone 17 toch weer iets beter te zijn. Ook dit keer zien we weer vier modellen, uiteraard de standaard optie en de Pro varianten. We zien vooral dat de IPhone 17 Pro zakelijk een hit is. Voor wie nog net iets meer wil van een telefoon is de iPhone 17 Pro Max zakelijk kopen ook een goede optie. Naast deze drie varianten is er dit keer niet een Plus maar een Air. Dit is de meest dunne iPhone ooit met zijn 6 mm. Het is daarmee een waanzinnig licht toestel waar je wel alle luxe die je van Apple gewend bent op hebt. Dus een lijn van vier top telefoons, die heel duidelijk allemaal een andere doelgroep aanboren.

De verbeteringen
Wanneer we kijken naar alle specifieke verbeteringen en die hier zouden behandelen dan zijn we nog wel even bezig, maar de meest in het oog springend zijn toch wel de ultradunne en vernieuwde designs. Dit is niet alleen bij de Air het geval, maar ook bij andere varianten. Daarnaast zijn ze allemaal voorzien van een zeer krachtige A19 chip, wat direct te merken is aan de prestaties. Een mooie vernieuwing is ook het gebruik van een 120 Hz ProMoition met altijd-aan display bij de Pro varianten. Hiermee zijn films nog veel beter af te spelen en video’s nog realistischer terug te maken. Sowieso zijn er geavanceerde camera-upgrades gedaan, waarbij er nu een 48 Mp camera op de Pro varianten zit. Deze camera’s zitten anders gepositioneerd dan gewend, niet meer in een vierkante maar meer in een rijtje. Ook het opladen gaat sneller, zowel draadloos als gewoon, dit komt onder andere door de betere batterij. Verbinding maken met Wi-Fi en 5G gaat sneller en is stabieler. En het uiterlijk wil natuurlijk ook wat, dus de kleuren zijn ook zeker fris en vernieuwend te noemen. Van de standaard donkere tinten tot pastel en oranje-koper. Een hoesje erom doen is daarmee ook bijna zonde, iets wat ook niet per se hoeft aangezien het stevige aluminium ervoor zorgt dat de iPhones goed beschermd zijn, maar toch ook licht blijven.

Kortom, wanneer we de balans opmaken kunnen we niet anders dan concluderen dat het wederom een pareltje is wat Apple voor ondernemers heeft geproduceerd. Zeker ook voor zakelijk gebruik is het een must have wanneer je optimaal bereikbaar en efficiënt werkzaam wilt zijn. Dus wanneer je naar de kenners kijkt dan zullen ze zeggen; absoluut een do!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in