Overslaan en naar de inhoud gaan

De succesvolle bouwstenen van B2B marketing

Wat zijn de succesfactoren in B2B marketing? Hoe maak je een contentstrategie die impact heeft? Ontdek het tijdens deze online clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic chatbot Beeckestijn
Clinic chatbot Beeckestijn

We doen er alles aan om de aandacht van de klant en koper te krijgen. Er is enorm veel online content en de concurrentie is overal. Tegenwoordig zijn er veel nieuwe technologische tools die je helpen om jouw doelgroep beter te bereiken. Echter, als je de basis niet op orde hebt, dan gaat deze technologie ook niet voor je werken.

Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School neemt Ingrid Archer je mee naar de succesvolle bouwstenen van B2B marketing, van de buyer journey naar een succesvolle contentstrategie.

Datum: 10 november
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Aan de hand van praktische voorbeelden en oefeningen vertelt Ingrid Archer hoe je succesvol jouw markt en doelgroep kunt bereiken binnen B2B. Daarbij komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe zakelijke kopers kopen en wat ze van leveranciers verwachten
  • Hoe inzicht in de koper, een buyer persona, jou kan helpen
  • En, hoe je een contentstrategie maakt die impact heeft

Over de spreekster

Ingrid is managing partner en director clients, strategy & succes bij SPOTONVISION. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in