IDEA verenigt meer dan 60 Nederlandse topbureaus in events, merkactivaties en experiential marketing. Al onze leden hebben het IDEA-keurmerk en zijn onafhankelijk getest op strategie, creativiteit, financiële gezondheid en good governance. In de complexe markt van livecommunicatie biedt het IDEA-keurmerk houvast bij pitches en aanbestedingen. 1 op de 6 top 500-bedrijven werkt exclusief met een IDEA Certified Leading Agency.
The Experience Conference is hét jaarlijkse inspiratie-event georganiseerd door IDEA, dé community van leading live communicatie en event agencies. Trends sprongen in een spervuur aan ontwikkelingen met tien jaar vooruit. Op 28 september geeft dit hybride event een kijkje in de machinekamer van de eventwereld van morgen. Dit inspiratie-event, online te beleven én - exclusief voor marcom professionals - live bij te wonen, laat je ervaren hoe de interactie tussen fysieke en digitale events tot bloei komt. Met o.a. Martijn Delayahe (AFAS), Ryan Strain (YouTube) en Sander Duivestein (Sogeti).
IDEA verenigt meer dan 60 Nederlandse topbureaus in events, merkactivaties en experiential marketing. Al onze leden hebben het IDEA-keurmerk en zijn onafhankelijk getest op strategie, creativiteit, financiële gezondheid en good governance. In de complexe markt van livecommunicatie biedt het IDEA-keurmerk houvast bij pitches en aanbestedingen. 1 op de 6 top 500-bedrijven werkt exclusief met een IDEA Certified Leading Agency.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu